tisdag 11 januari 2011

Stressigt - ovanligt? haha


wroooooooooooooom

Jag stressar som en tok som vanligt för att hinna med allting. Idag har jag röjt i förråden för att göra plats för allting från butiken. Det kommer bli KNÖKFULLT kan jag lova :-/ Jag hoppas bara att allting får plats...

Imorgon hinner jag dock inte göra nåt på den fronten för då är det möten både här och där. Först ska jag upp till skolan för att lämna några böcker och träffa studievägledaren. Sedan ner på stan för att gå till arbetsförmedlingen och skatteverket. Efter det ska jag försöka hinna med att hjälpa en vän med lite papper innan jag ska hämta lilleman på förskolan. På torsdag spenderas hela dagen nere i butiken, men jag ska även hinna med att åka till stan och möta upp Kevins pappa som kommer då.

Stressigt? No shit!

Nu ska den här stress-människan fortsätta stressa :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer