lördag 15 januari 2011

Morgonvikt

Kevin, Erik och Lukas i Birsta i höstas


Ställde mig på vågen nu på morgonen och då stod den på 58,6 kg. Ännu bättre :) Bara 3,6 kg kvar till min målvikt nu! Men det viktigaste för mig är inte att gå ner i vikt utan det är att bygga upp min kondition och få smidigare kropp. I det finns egentligen inget konkret mål utan mer att jag ska känna mig fysiskt och psykiskt bättre i mitt välmående. Man mår helt enkelt bättre av att röra på sig så det vill jag ska finnas i min vardag oavsett vad jag gör i mitt liv.

Just nu sitter vi och väntar på att Björn ska komma hit. Sedan bär det av ut till Birsta en sväng. Glutta runt lite och så ska jag passa på att handla några nödvändigheter som jag behöver här hemma. Ikväll kommer Sanna, Håkan och Lukas hit på spelkväll, det ska bli trevligt. Kul för Kevin också att träffa Lukas, det var ett tag sen nu. De ska få se på film och äta popcorn :-)

Imorgon ska jag och Björn åka skidor ett par timmar. Det ska bli så jädrans kul! Jag längtar enormt. Det blev ju inget idag pga kylan, men imorgon skulle det bara vara -3 och det är helt perfekt. Sedan åker Christer hem imorgon och då ska jag och lilleman ha tvättstugan hela eftermiddagen. Sen är det slut på helgen igen. Herregud vad tiden går fort! På måndag ska jag börja plugga igen också.. hua, hur ska man hinna med sig egentligen?

Nu ska jag städa undan lite smått innan Björn dyker upp.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer