lördag 8 januari 2011

Ny soffa?

Jag sitter och funderar på om jag ska sälja min soffa och köpa en ny. Jag känner att jag tröttnat på den här soffan efter 3 år och skulle vilja köra på en tygsoffa istället. Här nedan kommer två olika alternativ som jag hittat för min soffa. Den översta är från Ikea och den undre från EM.

Men samtidigt som jag vill införskaffa en ny soffa så är det inte något man gör hipphapp-hur som helst. Ska jag köpa en ny soffa (med förutsättningen att jag får min gamla såld) så ska det verkligen kännas rätt till 110%. Ska börja kika lite iaf.. Hojtar till när min "gamla" ligger ute på Blocket. Den är otroligt fräsch för att vara 3 år kan jag lova, men det är väl det som är fördelen med läder-soffor :-)

Idag ska jag och lilleman pyssla på här hemma lite tänkte vi. Sen får vi se vad som händer. Har inga planer direkt.. bara en massa "måsten" som jag tränger undan längst bak i mitt huvud för det här är första hemma-helgen sedan innan jul och den ska vi nog försöka njuta lite av :-) Nästa helg kommer Kevins pappa hit, det kommer lilleman tycka om kan jag lova! Då ska jag passa på att åka lite skidor ;-)

Trevlig lördag på er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer