söndag 9 januari 2011

Fix-fix

hittade den här bilden i datorn idag. Det är min lilla Kevin som sitter i
babyskyddet på väg hem från BB, 2 dagar gammal :)

Kärlek!

Har haft en härlig hemma-fixar dag idag och fått ordning på en massa tråkiga saker som sladdar vid datorn osv. Men det är så skönt när det är gjort och man frågar sig själv varför man inte tog tag i det tidigare? Ja bra fråga.. men nu är det iaf gjort :)

Kvällen avrundandes med besök av min vän Björn. Vi kollade på "No ordinary family" och spelade Rummy. Tack syster & svåger för att ni gjort mig beroende av det där spelet :-P

Nu är det dags för sängen. Imorgon är det ny vecka och det står en MASSA saker på att-göra-listan. Jag hoppas bara att jag får hålla mig frisk så jag hinner med allting som ska göras. Imorgon börjar jag iaf dagen med att ta bussen upp till skolan, sen får vi se vad som hinns med :)

Hoppas alla haft en bra helg. Det har jag haft :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer