fredag 7 januari 2011

Ja men känslor då?


Jag har bestämt mig för en sak, något viktigt som jag känner att jag måste göra.
Enda sedan den dagen jag hade min första pojkvän har jag nästan aldrig varit själv, högst 3-4 månader. Kastat mig in i ett förhållande efter det andra.

Nu har jag bestämt mig för att vara själv. Länge! Jag känner att jag inte har något behov att ha någon annan i mitt liv på det sättet. Det betyder ju inte att man ibland saknar närhet, ömhet och kärlek, det gör man ändå. Men den här gången känner jag också att det är viktigt för mig att hitta något annat i livet, en trygghet som man inte kan få när man har ett förhållande med någon.

Det är iaf planen just nu. Sen vet man ju inte om man träffar någon som man faller platt för, sånt kan man inte ha med i beräkningarna direkt. Det händer om det händer men det är inget jag kommer söka efter eller inte överväga rejält innan jag inleder något i framtiden.

Nu ska Jonna vara själv, det ni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer