onsdag 12 januari 2011

Ett steg


Idag är det möten på agendan. Därför är jag och lilleman vakna redan nu, även om det verkligen tog emot att kliva upp för mig med mina nya morgontrött-fasoner som jag helt plötsligt har börjat med efter att ha varit morgonpigg i 24 år och 8 månader. Men vakna är vi iaf :-)

Ett av mötena/ärendena jag ska på idag är ett steg mot ett av mina mål det här året. Eller ja i stort sett alla möten är ett steg mot något av mina mål det här året. Men jag tänker på just en av dessa saker som ska bli extra roligt när det är uppnåt :-)

Nu ska jag starta med alla morgonrutiner så vi inte blir sena till frukosten på förskolan idag. Risken finns nämligen eftersom jag även gått och blivit tidsoptimist (det är som om hela jag har gått in i någon ny fas i livet och ändrat en massa saker omedvetet). Men det hoppas jag att jag slutar vara snart för jag har alltid ansett att punktlig är den grejen som verkligen passar in på mig på mitt cv :-P

Hur som haver. Jag hoppas att ni alla får en underbar onsdag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer