tisdag 11 januari 2011

Min nya bästa vän

Denna härliga crosstrainer har jag fått av min kära pappa :) Den är min nya bästa vän. Jag har haft han i mina ägor i över 2½ år och använt han i perioder. När jag bodde i Gimo användes den flitigt, när man var singel undsatte man mer tid till att träna tydligen. Nu är jag ju singel igen och jag har återfunnit min vän igen :) Igår körde jag 30 minuter och idag 15 (lite är bättre än inget). Magen var lite i uppror så jag tog det lugnt idag, men det kändes bra ändå.

Måste säga att jädrans vilken skillnad det blivit på min kondition sedan jag slutade röka! Tidigare var jag genomsvettig efter 10 minuter, men igår när jag körde 30 minuter var jag inte ens i närheten av så trött som när jag körde 10 min och var rökare. Det känns så bra att märka dessa skillnader när jag varit så duktig som mig och slutat med sånna där dumheter (ja jag har faktiskt rätt att skryta lite tycker jag).

Imorgon ska jag försöka mig på 30 minuter igen. Jag behöver verkligen röra på mig!


Jag älskar Kevins mask som han gjorde i helgen. Den har fått tagit plats som inredningsdetalj i mitt sovrum :)

Och med detta säger jag tack för idag och godnatt på er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer