torsdag 13 januari 2011

God morgon :)


Lilleman ligger fortfarande kvar i sängen här bakom mig och sover. Det är inte ofta jag kliver upp före honom kan jag lova :) Det ser så skönt ut där han ligger med täcket uppdraget enda till öronen och nerburrad mellan min kudde och hans. Min lilla stora kärlek ♥

Idag är det som sagt mycket som ska hinnas med och jag längtar tills den här dagen är slut och jag får krypa ner under täcket igen. Men det är mååånga timmar kvar tills dess. Det positiva är att när den är dagen är slut har jag förhoppningsvis tömt hela butiken så då kan jag släppa det iaf. Dessutom får jag hem mina älskade köksstolar som jag ska byta tillbaka till. Nu är jag less på de gula plaststolarna. De får vila ett tag på vinden nu tills jag får nytt sug efter gult ;-)

Imorgon är Kevin ledig från förskolan. Då ska han vara hemma och mysa med sin pappa som kommer till oss idag. Det kommer han trivas med kan jag lova! Själv ska jag väl försöka hinna med att plugga lite och kanske hinna med lite andra saker också..

Nu hör jag att det är någon som vaknar här bakom mig :)
Dags att starta dagen på allvar med andra ord.

Ha en toppen torsdag!

Kram

1 kommentar:

  1. Nu är det inte långt kvar tills det är dags för sängen igen. Hoppas torsdagen har varit bra.

    SvaraRadera

Kommentarer