måndag 31 januari 2011

Äntligen uppdatering!

Björnen :)
Home sweet home

Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och skriva ett par rader. Helgen har varit fullsmockad med grejer, mest bara kul förstås :-)

I lördags åkte jag och Björn till Nolbybacken och åkte lite grann. Trots en hård och isig backe så stod jag på benen hela tiden ;-) Inte dåligt! haha.

Igår var det full rulle här hemma. Först kom fam. Byström på besök. Det var trevligt :-) Vi fikade lite på mina nybakade cupcakes och barnen lekte på Kevins rum.
Sedan fick jag min morbror Peo till middagsgäst. Förrätten bestod av toast ala Jonna :-P Det blev fläskfilé, vitlökskroketter, kokta minimorötter och rödvinssås till varmrätt. Mycket gott!
Då han inte åkte förrän vid 21-tiden så orkade jag inte ta för mig något mer igår utan jag diskade upp och dök ner på soffan och kollade på "Sex dagar sju nätter" som gick på tvn.

Idag är en dag som jag både sett fram emot och bävat inför. Jag ska göra en sak idag som jag är sjukt nervös för att göra! Men det SKA gå bra, så enkelt är det :-P haha

Nu duschen.

Hoppas alla får en toppen start på veckan.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer