måndag 17 januari 2011

Lugn & ro


Oxen
Kärlek: Du behöver lugn och ro, något som märks tydligt på kärleksfronten. Du satsar inget nu.
Pengar: Trevlig vecka som lovar både goda affärer och tur. Du har en intuition som räcker långt.
Turdag: Söndagen ger skratt och avkoppling.

Första raden i mitt horoskop för den här veckan är något som jag absolut tror på; jag behöver lite lugn och ro. Enda sedan jag kom hem efter jul- och nyårsfirandet så har det varit 200% hela tiden. Nu börjar jag känna att det inte går att fortsätta i samma tempo utan att ta en välbehövlig paus lite då och då. Jag har fortfarande en massa "måsten" den här veckan, men det får ta den tid det tar helt enkelt. Idag ska jag dock försöka att hålla mig till att plugga lite i hemmets lugna vrå. Imorgon ska jag tömma det sista i butiken (städa bort allt skräp) sedan är det klart där nere, SKÖNT! Tis-Fre är det bara plugga som gäller och jag tänker f-n inte göra något annat den här veckan heller. Den är veckan ska gå i lugnets-tecken.

Jag behöver lära mig att inte stressa så mycket, eller rättare sagt så behöver jag lära mig att varva ner. För när jag väl kommit upp i varv har jag svårt att sänka tempot. Fast jag är trött och inte orkar så kör jag på ändå.. förstår inte. Vad har hänt med mig? Så har jag aldrig varit förr? Aja, alla förändras vi. Men samtidigt är jag glad att jag tagit mig i kragen och fixar allt som jag borde gjort mycket tidigare ;-)

Nu blir det lite frukost.

Hoppas alla får en härlig måndag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer