fredag 14 januari 2011

Tomt!


Vilka vänner man har! Helt otroligt måste jag säga :) Jag är så otroligt lyckligt lottad (det är jag väl medveten om). Igår när det var dags att tömma butiken kom Erik och Björn för att hjälpa mig. Det gick ganska snabbt att tömma butiken (såååå skönt att det är gjort) sedan åkte Björn hem. Jag och Erik kämpade på i 1½ timme innan vi hade burit upp allting på vinden här hemma, men nu står allting där, finally! Det var som att stå 1½ timme på crosstrainern, snacka om mjölksyra i benen. Upp och ner för 4 trappor i 1½ timme... Ja ni kan ju tänka er själva ;) När vi var klara dök jag ner på soffan och tog så få steg som möjligt resten av kvällen.

Nu är man uppe med tuppen igen. Ska iväg och hjälpa en vän med en massa papper nu på förmiddagen. Sedan blir det att ta helg iaf. Är verkligen slutkörd känner jag :-/ Behöver en vilodag!

Imorgon blir det förhoppningsvis (om vädret tillåter) backen med Björn :) Ska bli riktigt härligt att åka lite skidor igen.

Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner med mig.

Hoppas alla får en mycket bra fredag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer