torsdag 6 januari 2011

Planering


Sitter och planerar för mitt 2011 och vad jag egentligen ska ta och sysselsätta mig med. Jag har två olika alternativ och det ena känns mer lockande än det andra så nästa vecka blir det att kolla upp det lite närmare :-)

Känner hur det där pirret kommer tillbaka, underbart! När pirret finns där kan jag få så mycket gjort, jag behöver pirret för att få energi till att slutföra saker och ting.

Jag har några "uppdrag" eller "mål" för det här året och det känns jättekul att få börja om på en ny kula! Nytt år = nya möjligheter.

Trots att de sista månaderna av 2010 visade sig bli de värsta månaderna i mitt liv är jag idag glad för jag vet att det som inte dödar härdar! Och härdad har jag blivit rejält det senaste 6 månaderna. Jag har genomgått många jobbiga perioder och jag vet att man bara blir starkare när man genomgått dem och kommit förbi. När man är mitt uppe i dem är det väldigt svårt att se ljuset på andra sidan den mörka tunneln som man vandrar i men när man väl kommit igenom den där tunneln så är man en starkare människa på gott och ont.

Jag är där nu, på andra sidan tunneln, som en mycket starkare människa.

Man skapar sin egna lycka, så enkelt är det!

Sluta aldrig kämpa!
Stor kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer