söndag 16 januari 2011

Lilleman på skidor




Idag efter att jag kommit hem från backen ville lilleman också åka skidor så vi klädde på oss och gick ut en sväng. Han var lite stadigare nu. De här "på-spännings-skidorna" är väldigt bra att öva på tycker jag. Han lär sig att få känslan för att stå på skidor, så han förhoppningsvis kan lära sig att åka i backen nästa år. Tänk vad roligt om jag och lilleman kan åka tillsammans, då behöver man inte fixa barnvakt de gånger man vill till backen. Det ser jag fram emot :-)

Nu när vi har stoppat i oss middag ska jag börja vika ihop tvätten. Skönt att få det gjort på en gång. Sedan blir det lite pappersarbete under kvällen tror jag. Undrar om man hinner påbörja sitt pussel någon gång. Jag köpte det i mellandagarna och har inte ens hunnit påbörja det än.. konstigt att man har så fullt upp hela tiden att man inte ens hinner att ta en timme för sig själv på kvällen. Alltid är det något som måste göras. Men om det inte blir försent med pappersjobbet ikväll ska jag nog allt plocka fram pusslet och sätta mig med det. Så otroligt härlig sak att göra när man vill koppla bort tankarna en stund. Precis som när man diskar (jag vet att min svåger håller med mig där, hehe).

Trevlig kväll på er allihopa.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer