onsdag 26 januari 2011

Walk-in-closet








Så där ja, nu är min walk-in-closet så gott som klar. Det saknas (som alltid) några smådetaljer som får fixas när det finns tid osv. Men jag måste säga att jag är rätt nöjd med resultatet :-) Jag behöver dock införskaffa fler galgar så att jag kan hänga upp alla mina kläder.
Men som sagt, jag är nöjd! Allt är samlat på ett och samma ställe, man har bra översikt över kläderna och i byrån finns alla handdukar och alla sängkläder.
Det syns lite dåligt på dessa bilder, men under de två översta hyllorna (där det händer kläder) sitter det led-belysning. Detta gav ett väldigt mysigt intryck där inne :-) Ska försöka mig på att ta en bild när det är mörkt där inne så kanske det syns lite bättre.

Nu ska jag gå och hämta lilleman på förskolan, sen ska vi hem och göra hemmagjord pizza, det var vad lilleman ville ha till middag idag sa han :-) Det tackar jag inte nej till, haha.

Hoppas alla haft en bra onsdag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer