söndag 23 januari 2011

STORSTÄDNING!

Söndagar här hemma innebär ju städ- och tvättdag. Denna dag är inget undantag. Men idag är det lite "värre", idag är det nämligen STORSTÄDNING! Alltså inte bara dammsuga, skura golv, byta sängkläder osv. Utan även storskurning av skåp, organisera papper, rengöring av avlopp osv. Sånt där som man inte gör VARJE vecka. Men gu' så härligt det är när det är gjort :-) Då känns det så härligt. Speciellt att påbörja en ny vecka imorgon med ett nystädat hem. Underbart!

Idag ska de ju även komma och titta på soffan. Om det är så att de köper den behöver jag beställa ny ganska omgående. Har dock ännu inte bestämt mig för vilken soffa :-P Måste ju provsitta lite först ;-) Men jag har några kanditater som jag är sugen på så jag vet iaf lite vad jag ska titta efter.

Nej nu måste jag fortsätta med storstädningen.

Hoppas alla har en väldigt bra söndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer