söndag 23 januari 2011

Provisoriskt!

Här ser ni min provisoriska soffa. Sålde nämligen min gamla trotjänare idag. De som kom och tittade på den bestämde sig på direkten att de ville ha den. Sagt och gjort. Kevin har suttit på vardagsrumsgolvet och tittat på film nu på kvällen. Han tyckte det var ganska roligt. Trodde han skulle bli ledsen när soffan försvann.. men icke (tack och lov).

Nu måste jag börja fundera på vad jag ska ha för soffa där istället. Har ju faktiskt inte bestämt mig ännu.. Men nu när jag fick min gamla såld till priset jag begärde så finns det många alternativ jag kan välja på. Mina tankar går ungefär så här; antingen en 3-sits med divan (lika som tidigare, fast i tyg och lite mindre), eller en 2-sits och en 3-sits utan divan. Eller en 3-sits utan divan och en fotölj istället. Hmm... får se vad man kan hitta på :-)

Strax dags för sängen. Har fått mycket gjort på hemmaplan idag, skönt! Imorgon är det bland annat möte som ska hinnas med.. :-/ Mindre kul. Skulle hellre sitta hemma och plugga faktiskt. Men men.. lika bra att få det överstökat.

Just nu längtar jag till nästa söndag, då kommer min morbror hit på middag :-) Det ska bli trevligt! Nästan ett år sen vi sist sågs.. herregud vad tiden går fort! Men jag har mer att se fram emot den här veckan. Kevins pappa kommer på torsdag också. Då blir lilleman glad! och sen får jag förhoppningsvis ett paket på posten, eller två, som jag väntar på. Ja som sagt, mycket att se fram emot. Håller tummarna för en mycket bra vecka.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer