fredag 28 januari 2011

Fredag

Gårdagens kväll spenderades på soffan. Det var skönt! Jag kan inte ens minnas sist jag spenderade en hel kväll där :-P
Jag passade även på att färga håret igår. Det behövdes kan jag lova! Så nu är man ordentligt mörkhårig igen, tillbaka till min naturliga look så att säga :-) När våren har kommit kan jag nog tänka mig att slänga i de där ljusa slingorna som står i badrumsskåpet och väntar.. men just nu känns det ändå rätt okej med mörkt.

Idag ska jag försöka hinna med lite saker som fått väntat på sig pga viktigare saker. Men helst av allt skulle jag vilja packa ihop min kamera, stativ m.m och dra iväg och fotografera. Det hade varit så jädrans kul! Men sånt där får man nog spara på ett tag till...

Imorgon blir det nog skidbacken med min vän Björn om vädret tillåter :-) Risken är väl att det är lite isigt i backen pga den växlande temperaturen som varit senaste veckan. Ja, det visar sig, men det skulle vara ruskigt kul att komma iväg och åka :-)

Men nu ska jag ta och göra mig i ordning tänkte jag. Dags att påbörja dagen.
Hoppas alla får en mycket bra fredag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer