onsdag 19 januari 2011

Strax...

.. är det dags att hämta lilleman från förskolan. Då ska vi hem och laga middag; Trädgårdsgryta blir det idag, en maträtt som vi båda älskar! Efter maten tänkte jag försöka mig på att organisera lite bland alla papper som hamnat på hög här vid skrivbordet :-/ Om jag inte känner mig manad för det så blir det nog istället att hjälpa lilleman med att bygga ett jätte-lego-torn som vi är bäst på :-)

Jag hoppas alla haft en bra onsdag så här långt. Min har varit lite seg, en massa pappersarbets som gett mig huvudvärk. Men nästa vecka blir det mindre av den varan och istället är det möten och kurser som är inplanerat.

Dags att klä på sig ytterkläderna och knalla bort till förskolan.

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad är trädgårdsgryta? / Martina

    SvaraRadera
  2. Det är en mycket god gryta som är löjligt enkel att göra. Ska lägga ut recept på den ;)

    SvaraRadera

Kommentarer