torsdag 20 januari 2011

Torsdagsmorgon

Lilleman väckte mig strax innan kl.6 idag vilket inte kändes så där jätteroligt. Jag vill iaf sova till halv sju (då klockan var ställd). Och han är precis som mig när jag var liten; 100% på en gång.. behöver inte ens 1 minut för att vakna till. Från den stund han slår upp sina blå är han vaken helt och fullt. Gäääsp!

Idag ska jag försöka mig på att plugga lite igen, kanske även hinna med att gå upp på vinden och leta upp lite grejer. Men en sak i taget. Först nu blir det en dusch och sedan behöver jag lite frukost i magen :-)

Jag längtar till på lördag för då ska jag och lilleman gå på bio. Första gången för honom! Det ska bli så himla mysigt. Vi ska självklart köpa popcorn och dricka, men innan bion blir det lunch på stan. En riktigt härlig mor- och sondag. Det behöver vi; lite kvalitetstid tillsammans.

Hoppas alla får en väldigt bra torsdag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer