fredag 7 januari 2011

Känner mig duktig!


I mitt horoskop idag stod det;
Oxen 21/4-21/5 Väldigt lite blir av trots att du hade ganska högtflygande planer, och det stör dig. Lite tråkig kväll.

Måste säga att jag ändå tycker att jag fått mycket gjort idag :) Har varit till Jane och hälsat på, myst med Shira och tittat in i hennes nya lägenhet. Sedan var jag till banken och fixade massa saker där, postat viktiga brev och även varit i butiken och plockat ihop en massa saker. Jag har även hunnit med att handla inför helgen + ringt 2 viktiga samtal och allt detta sedan kl. 10 :-P Inte så illa pinkat ändå ju!

Nu ska jag strax klä på mig ytterkläderna och pulsa bort till förskolan och hämta min älskade lilleman. Sedan hem och ha en pyssel-mys-dag resten av dagen. Vi ska måla ansiktsmaskar som jag hittade för en billig peng. Det tror jag lilleman kommer att uppskatta! Sen ikväll ska vi mysa ner oss på soffan och äta smörgårstårta medans vi tittar på någon bra film.
En helt underbar fredag med andra ord!

Imorgon hoppas jag på härlig väder för då ska lilleman få åka lite mer på sina skidor och så kanske vi hittar bort till någon stor snöhög som vi kan åka stjärnlapp (eller lipp-lapp som lilleman säger) och snowracer :)

En härlig hemma-helg har vi att se fram emot. Det gillas kan jag lova!

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer