tisdag 11 januari 2011

Vad händer?

Jag brukar alltid vara morgonpigg och har aldrig haft problem att kliva upp efter att klockan ringt endast en gång, men de senaste två dagarna har jag snoozat i en halvtimme och sedan inte orkat göra allt som jag brukar göra på morgonen innan det är dags att gå iväg med lilleman. Idag hade jag tänkt att jag skulle göra i ordning en fruktsallad som jag skulle äta till mellanmål, så den fanns klar i kylskåpet, men jag sitter fortfarande i linne och pyjamasbyxor här framför datorn. Jag förstår inte vad som händer med mig?

Satt och tittade lite på nätet. Jag ska nog få tummen ur och åka ut till Nordljus idag tror jag.. Bara 10 minuter bort men aldrig varit dit. Dåligt av mig! OM jag hinner vill säga. Jag har fortfarande en massa måsten (tänker på det där sablans förrådet, pust!). Får se hur mycket man hinner med. Kanske åker ut efter att jag hämtat lilleman på förskolan. Så får han åka lite buss, då blir han lycklig ;)

Men nu måste jag ta och göra mig i ordning!

Ha en toppen dag alla!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer