fredag 21 januari 2011

Mitt projekt!

Detta är mitt projekt här hemma just nu; Kevins gamla sovrum som nu ska bli walk-in-closet (är tanken iaf).


Rummet är 2 meter brett (ganska precis) så det finns inte mycket utrymme att "spela" på så att säga. De två svarta Lack-hyllorna som står till vänster ska nog få vara kvar där i fortsättningen också. De sväljer otroligt mycket och känns enkla och stilrena. Jag funderar på om jag ska införskatta en till malm-byra och ställa på den högra sidan och sedan sätta upp klädstänger ovanför för att hänga kläder på. Det är lite mer budget än att köpa färdiga garderobssystem som oftast är väldigt dyra! Ja jag ska spåna vidare på det där ett tag innan jag bestämmer mig.
Visar självklart bilder när allt är klart ;-)

På tal om förändringar så kanske jag kommer få min soffa såld nu i helgen. Blir det såld så blir vi utan soffa ett tag.. Jag har spanat på en soffa som jag är sugen på, men det är beställningsvara så jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan man kan få hem den :-P Aja, det får bli madrass på golvet så länge. Mysigt ju!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer