torsdag 2 juli 2009

3hjuling

Idag har Kevin lärt sig att cykla på sin 3hjuling.
Efter ha sovit på lunchen i två timmar vaknade han och var piggare än piggast och studsade fram. Det dröjde inte länge förrän han blev rastlös av att vara inne så vi bestämde oss för att gå ut en stund. Jag satte mig i solstolen i skuggan och Anders skulle lära Kevin att cykla på 3hjulingen, vilket gick väldigt bra :) Tidigare har han bara suttit på den och skjutit sig fram med fötterna men idag började han faktiskt trampa och jag har bildbevis på det ;) Riktigt stolt blev jag över min, endast, 2 år gamla son som redan lärt sig detta.




Efter en liten stund kände jag att jag inte riktigt klarade av värmen så jag drog mig tillbaka upp hit där det iaf är liiite svalare. Ska strax slänga mig i soffan och dra igång takfläkten så överlever jag nog ;)

Åh vad jag längtar till nästa lördag. Då är det äntligen dags att hämta Shira!! Vi pratade med uppfödaren igår och våran lilla tjej är tydligen ett riktigt busfrö :) men som sov hela nätterna.. thank you! Ska bli så roligt att få hem henne till oss.

Nu soffan.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer