söndag 12 juli 2009

Uppdatering

min lilla älskling i bilen :)

Åh vad skönt att ha en slappdag! Precis vad som behövs känner jag. Är helt slut och har sovit läääänge. Lillskruttan sov till halv åtta imorse när vi först vaknade, då var vi ut med henne och vid halv nio gick jag och la mig igen, vaknade nu :) Anders och Shira ligger och tittar på tv i vardagsrummet.

Men åter till gårdagen. Resan ner gick bra, Kevin var som vanligt väldigt snäll och när vi stannade till på BT i Uppsala fick han en MER och en klubba av Camilla :) Bortskämda unge.
Det var som vanligt roligt att komma till BT och hälsa på mina gamla arbetskamrater... saknar! Igår jobbade Jolio också.. har inte träffat honom sedan jag slutade så det var kul. Nu jobbar ju även Erik.N där så vi snackade lite också. Men mest av allt så saknar jag ju Camilla, du är bäst vännen!

bull-monstret vid Gävlebro!!

Efter BT bar det iväg till Vällingby för att lämna Kevin. Det gick också bra, han ville direkt upp i Christers famn och kramades länge med mig innan vi åkte. En massa pussar fick jag också :) Saknar redan min plutt... det är så TOMT utan honom här hemma.

Sedan var det Skokloster som stod på listan. Det var inga problem att hitta rätt (tack för GPS hihi) och vi fick äntligen träffa våran lilla Shira! Hon var dock den sista av hennes syskon som kom fram och hälsade på oss, väldigt reserverad till en början. Men sedan fick vi plocka upp henne i famnen och då blev det bättre. Vi packade in oss i bilen och åkte hem till Emma och Rasmus i Uppsala. Åhhhh vad jag saknat Emma!! Det var så härligt att äntligen få träffa henne, sitta där ute på gräsmattan och prata. Önskar bara att vi hade haft mer tid... Rasmus hade gjort världens godaste kladdkaka så det åt vi innan vi åkte vidare till Gimo för att äta middag hos farmor.

puss puss matte :)

Det är alltid en sådan konstig känsla i min mage när jag kommer till Gimo nu för tiden.. jag vet inte om jag saknar det.. Det är alltid kul att komma hem eftersom man får träffa på folk man känner som man inte sett på länge, igår blev det dock bara farmor eftersom vi inte kunde stanna så länge. Men det var trevligt :) Saknar ju farmor och hennes goda bullar.

Sedan var vi äntligen på väg hem... stannade i Hagsta i ca en timme, promenerade naturstigen med Shira och köpte oss lite kaffe/läsk för att hålla oss vakna. Hemma var vi igen strax efter 22. Då var vi trötta kan jag lova men vi kom inte i säng förrän runt 12 eftersom lilltjejen skulle ha mat och en promenad först (det blev lite sent med hon var så nöjd så).



vilar i husses knä

Det enda som är bestämt för dagen är att vi ska åka till Anna-Karin och gratta henne eftersom hon fyller år imorgon. Sedan blir vi hemma hela dagen, sååå skönt! Imorgon ska jag jobba igen, mindre skönt eftersom jag helst av allt bara vill vara hemma med min lilla valp just nu :)

Tänk att man blivit hundägare så här.
Nu känns våran familj komplett.
Hoppas alla har en toppen dag!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer