torsdag 23 juli 2009

Den perfekta presenten!


Jag älskar fotografier och att pyssla så ett perfekt nöje för mig är att göra en fotobok, en alldeles egen med mina egna bilder. Det är bara fantasin som kan sätta stopp på vad du kan göra för slags bok.

Kanske en receptbok med en massa härliga bilder på dina favoriträtter? Eller varför inte göra en egen "bebisbok" med bilder på ditt älskade barn och skriva några rader om speciella händelser under barnets första år? Det är dessutom en perfekt present till en barndomsvän med en massa bilder under tiden ni växt upp tillsammans. Ja som sagt, endast fantasin kan sätta gränser.

Jag vill absolut ha en egen fotobok med mina absoluta favoritbilder. Ett mycket roligt och avslappnande kvällsnöje att sitta och pyssla ihop, ett nöje som du kan dela med hela familjen.
Så gör en fotobok du också!
Här hittar du allt du behöver för att göra din alldeles egna fotobok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer