torsdag 30 juli 2009

Östersund på lördag!


Ja då var det bestämt, det blir Östersund & Frösö Zoo på lördag. Det ska bli riktigt härligt att komma iväg, även om det bara är över dagen. På tal om att komma bort planerar jag och Anders en liten "get away" i augusti när Kevin är hos Christer. Inget planerat ännu och mycket hänger på vad som sker på måndag ;-)

Nu sitter jag och väntar på att Mikaela ska komma. Vi ska ta en promenad och snacka lite skit, sånt där som tjejer är bra på ni vet ;-) Skämt o sido... saknar att umgås med mina vänner, det händer alldeles för sällan. Men på tal om vänner, Marielle vad gör du på lördag? Vi kanske hinner ses en snabbis och säga hej? Det skulle vara så roligt.. var ju "bara" 3 år sen sist. Skrik till om du kan :)

Nu har jag iaf bestämt mig: jag ska klippa av mig håret. Kul att komma tillbaka till Gimo sen, ingen som känner igen en :-P Det har hänt många gånger kan jag lova, lika roligt varje gång ;-) På tal om Gimo.. saknar det lite grann nu känner jag. Skulle vilja åka hem och vara hemma där mer än en timme nästa gång. Men blir det någon "get away" för mig och Anders i augusti ska vi nog hinna med att stanna ett par timmar i Gimo också.

Nu ska jag ta en chokladbit och sätta mig framför tvn tills Mickan kommer.


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer