torsdag 23 juli 2009

Imorgon ska jag återhämta mig.

Det har varit några påfrestande dagar nu och jag ser verkligen fram emot att få återhämta mig och komma i balans med kropp och själ.

Imorgon kommer pappa hit, det ska bli roligt. Han ville så gärna ha trädgårsgryta när han kom så då ska jag göra det till middag, det är ju faktiskt en av världens godaste, lättaste och nyttigaste maträtter du kan äta (ja kanske inte världens nyttigaste, men nyttigt iaf). Bäst av allt är att Kevin tycker om det och det gillas av mamman i huset (det är ju jag).

Är lite knasig känner jag... har så mycket jag vill göra.. åhh vad jag vill att det ska bli höst.. det väntas så mycket roligt då; skolan börjar, jag ska anmäla Shira till valpkurs, jag ska börja simma och den 4 oktober har jag och Anders varit tillsammans i ett år och det ska vi fira med ett mycket roligt nöje ;) Några dagar i efterhand men det kan jag leva med. Det ska bli sååå kul! Jaaa man kan faktiskt längta till hösten när det ändå bara regnar ute och det inte finns någon sol att njuta av. Då vill jag hellre att tiden ska gå fort så man kan njuta av den vackra naturen som hösten medför. Åh vad jag ska ut och fotografera då!!

älskar dig

Men nu ska jag strax krypa ner under täcket. Jag är så tacksam att jag har en sådan underbar man att krypa ner bredvid varje kväll och vakna med varje morgon. Jag är lycklig!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer