tisdag 14 juli 2009

Birsta, grillning & så lite mys :)

Idag har jag spenderat några timmar i Birsta på dan medan Anders var till sin farbror, Shira fick följa med honom dit :) Jag strosade runt, funderade, tittade, tänkte och funderade lite till, köpte ny kalender inför höstterminen & tog mig en fika.
Fick ett telefonsamtal.. vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag förstår inte att det finns vuxna människor som beter sig på det där viset. Det är verkligen sorgligt måste jag säga. Men den som jävlas med mig får tillbaka, så enkelt är det. Jag tar inte emot skit bara så där.

Ikväll blir det grillning hos Jonas från BT tillsammans med en massa andra arbetskamrater, det ska bli kul. Kunde ju inte vara med sist men idag hade jag både tid och imorgon kan jag dega (om det behövs). Ska svänga förbi systemet på vägen dit ;) Får se hur långvarig man blir.. ska till vårdcentralen imorgon också..

Annars är inget planerat för morgondagen.

Nu skiter jag i det här.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer