onsdag 22 juli 2009

Grattis Älskling på födelsedagen!!


Grattis min underbara älskling på din 36-årsdag. Älskar dig så mycket.
Puss puss från din Vippa

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Hittade lite smått och gott på Birsta igår.. här ser ni inköpen:


två stycken fina kuddar från Lagerhaus. Reapris : 69:-/st

underbar långärmad tröja från Gina Tricot. 149:-

två linnen, också från Gina Tricot 99:-/st

Sedan köpte jag även en canvas-tavla på Clas Ohlson för 155:- Den ska bli mycket rolig att måla sedan. Köpte även ett presentkort till Anders på Hobbex eftersom han alltid behöver grejer till sitt plan därifrån så jag tyckte det passade bra. När jag kom hem kände jag att jag inte riktigt spenderat klart så jag gick in på tradera och köpte två bandanas till Shira som hon kan ha som sjal sedan, en rosa och en vit :) Endast 39:-/st, billigt tycker jag (fast pris på dessa).

På tal om tradera.. shit vad jag har blivit torsk på det. Inte bra! Visst har man gjort många fynd men sista tiden har det blivit många köp. Svårt att låta bli att kolla, det finns ju i stort sett allt där. Jag som dessutom är så inne på retro-prylar blir som gaaaalen. Ni som känner mig vet även att jag är en hatt-människa, älskar huvudbonader. Har så klart budat på två stycken riktigt fina hattar.. lite "gubb-modell" på dem båda, den ena svart och den andra rutig. Riktigt snygga! Men jag är lite i kvalet och valet.. jag funderar väldigt mycket på om jag ska klippa av mig håret eller inte. Idéen har etsat sig fast i huvudet på mig och jag kommer antagligen inte släppa det förrän jag klippt mig. Men samtidigt är jag jätterädd att jag ska ångra mig :/ Hjääälp! Vad ska jag göra?

Idag står det städning på schemat... Måste ju fixa till här hemma innan alla kommer.
"Rätta till bland kuddarna, det ser för jääävligt ut" ;-)

Hehe kan inte låta bli att skratta.. tittar på Shira när hon jagar sin egna svans, runt, runt, runt. Hon är för söt våran lilla vovve.

Nej nu ska jag sätta fart.. först en titt in på Tradera bara ;-)

jonna

1 kommentar:

  1. ta ett "gör vad ni vill med mitt hår" besök istället då? eller kanske klipp av det med inte superkort? ja det är inte lätt när man velar inte, hualigen! Men det blir nog bra hur du än gör. /Maria

    SvaraRadera

Kommentarer