fredag 24 juli 2009

Har inte hunnit med...

... att uppdatera idag. Pappa kom mitt på dan så vi drog iväg till Birsta en sväng.. Eller först stannade vi till på Handelsvaruhuset där jag hittade billiga strumpor till Kevin, sedan for vi till Birsta. In på Bauhaus bl.a.
Sedan hem och lagade i ordning middag. Vi har varit ute mest på eftermiddagen, Kevin har cyklat och Anders har flygit lite. Sedan när Kevin lagt sig plockade vi fram lite ost, kex och annat gott som vi smaskade på medan vi spelade yatzy.

Nu är jag trött och det ska bli såå skönt att krypa ner under täcket. Imorgon ska vi till Birsta, shoppa lite, sedan funderade vi på att åka till Drakborgen så Kevin får busa av sig riktigt ordentligt. Till middag ska vi antagligen äta på Stekhuset Hörnan, pappa ska bjuda sa han :) Mysigt! Var ett tag sedan man var där nu... Älskar Stekhuset, sååå god mat där.

Jag längtar till på måndag för då ska jag nog ta och måla om våran pinnstol :) Skoj!

Titta vad jag har skaffat mig då. Nöjd eller? Ohh JA!!!
Den fick tyvärr inte plats i sovrummet, men det känns som
den passade alldeles ypperligt i vardagrummet, det blev en härlig färgklick!


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer