lördag 18 juli 2009

Slöa

Åh vilken härlig slödag vi haft idag :) Jag somnade om imorse efter att jag ätit frukost och tagit en dusch. Sov 1½ timme, det var underbart! Sen åkte vi ner och handlade lite, vi bestämde oss för att grilla till middag. Man får passa på nu när vädret fortfarande tillåter det.

Sen har vi spelat lite kubb med Fredde och Annie, gick inte så värst bra idag (jag måste tagit ut mig igår hehe). Vi har busat lite med Shira, sedan bara varit. Jag har planerat inredningen här hemma (som jag gör varje dag mer eller mindre) men nu har jag kommit med lite mer konkreta saker som ska göras.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla in Jotex-katalogen som damp ner i brevlådan här om dagen, sedan ska jag sova för jag vill att det ska bli imorgon så snabbt som möjligt. För imorgon ska vi äntligen hämta Kevin!!!!

Hoppas alla haft en bra lördag.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer