måndag 13 juli 2009

Gäääsp

jag och Shira :)

Är trött... väldigt trött.. kom dock i säng i tid och har sovit gott.. men det sitter väl i efter den långa lördagen. Nu är det dags att äta frukost och göra sig i ordning för arbete, 10-19.10 idag.

Igår var vi till Stavre och grattade Anna-Karin. Shira var väldigt populär (så är det när man är valp) hos alla förrutom ena katten som fick en väldans fart när han såg henne i köket :) Vi åt en massa gott och hade det trevligt en stund innan vi åkte hem igen. Väl hemma blev det lite middag, bus med Shira på gräsmattan och sedan spelade vi Maxiyatzy.

Idag hinner man inte med så mycket annat än arbete.. trist. Drömde dock om jobbet inatt.. jag hoppas att personen som var dryg lämnar mig ifred idag. Känns som att jag inte längre bara tänker ta emot skit efter skit utan tänker bita ifrån och när jag gör det blir det ordentligt!

Nu frukost.



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer