fredag 10 juli 2009

Äntligen!!

Imorgon klockan sju åker vi hemifrån :) Åh vad jag har längat efter morgondagen... men veckorna har verkligen gått jättefort! Pratade med uppfödaren nu på kvällen och hon frågade om det pirrade i magen. Ja det är klart det gör. Vi ska äntligen få träffa våran lilla sötnos.
Men jag har ont i magen också.. har pussat massor på Kevin.. åh vad jag kommer sakna min lilla älskling. Jag vet att tårarna kommer rinna sen... det är skitjobbigt att vara ifrån honom :( Sa till Anders idag; "måste vi vara ifrån honom en HEL vecka?" Anders tyckte jag skulle ta vara på den här veckan och ladda batterierna.. och det behöver väl jag egentligen göra, livet har varit mer eller mindre intensivt det senaste halvåret. Men vill ändå inte vara ifrån min plutt så länge.

Men nu måste jag krypa ner i sängen, skulle gjort det för längesen.. men vi har haft besök av brandkåren här ute på gatan eftersom ett par grannar haft en buss som stått och läckt ut diesel på backen. Självklart var ju en av brandmännen en kompis till Anders :-P hehe

Vi hörs imorgon kväll och det kommer garanterat upp bilder både på Shira och allt annat vi gjort. Ska ju förbi Emma och Rasmus också :) Det ser jag verkligen fram emot, saknar dem!

Nu sova!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer