lördag 4 juli 2009

Dansar

Sitter i sängen och tittar på Kevin när han dansar till Holly Dolly :) Han är så söt!! Mammas lilla älskling.

Alldeles strax är det dags att åka till jobbet.. åker i tid idag eftersom jag måste hinna köpa med mig någon lunch. Hoppas hostningar och en rinnande näsa vill hålla sig i schack idag när man ska stå i kassan hela dagen.. men det är önsketänkande :( har världens rethosta.. Ungarna är iaf friska och krya, det är huvudsaken.

Imorgon är det också arbete som gäller och även på måndag. Ligger lite efter i planeringen eftersom jag blev sjuk i början av den här veckan. Har egentligen massa saker jag behöver hinna med innan nästa lördag när vi ska hämta Shira och lämna Kevin i sthlm.
Det är inte en sak jag ser fram emot.. ska vara ifrån min lilla kille i en vecka. Men det är bra för Shira att få en lugn start här hemma, utan några ungar hemma. Bara hon, matte och husse :)

Men nu måste jag plocka ihop det sista och åka till jobbet.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer