måndag 27 juli 2009

Veckans projekt

Veckans projekt är att måla ena klädkammaren, vilket jag gjort en gång nu, väntar på att det ska torka så jag kan rolla ännu en gång innan det är klart. Funderar på att måla golvet där inne också.. det är en brun plastmatta som är där nu, inte snyggt! Men får se hur jag gör...
Anders skulle försöka fixa hyllplanen idag, vilket innebär att jag kan börja måla dem imorgon (om han kommer ihåg att köpa färg till dem vill säga). Så härligt när det blir vitt och ljust :) Bäst av allt är att det blir ordning och reda, riktigt ordentligt för en gångs skull. Det blir hela tiden provisoriska lösningar innan allt är klart.

Trött är jag.. har den där veckan i månaden.. första efter att jag satte in spiralen och det märks att kroppen inte är van att tappa så mycket blod (ursäkta ni känsliga läsare). Blir lätt yr och måste sätta mig ner stup i kvarten. Men snart är man nog 100 igen :)

Kevin kan verkligen få sin mamma att smälta.. speciellt nu när han pratar mer än tidigare. Det är så härligt att höra honom säga ord, oavsett vad det är, för man har varit orolig för det där med talet men han lär sig nya ord hela tiden nu även om uttalet inte är det bästa. Jag hoppas verkligen vi får tid på bvc snart så de kan kolla upp hans polyper.. har en ond känsla av att det kommer bli att operera bort dem, men allt för att min lilla älskling ska ha det bra! Det är inte meningen att en två-åring ska snarka som en vuxen karl när han sover.

Imorgon ska jag till Birsta med sizz och Hanna :) Har ju bara varit där tre gånger de senaste tre dagarna :-P så varför inte en tripp till? hihi Men denna gång blir det nog mer kolla på kläder istället för att leta målarfärg.

Sitter och tänker på det där huset, ååhh vad underbart det skulle vara! Drömmer mig bort...

Nu lunch!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer