måndag 20 juli 2009

Jag har abstinens!!

Jag börjar alldeles strax att klättra på väggarna. Det enda jag tänker på just nu är att jag vill röka, har inte lust att göra något överhuvudtaget.. vill bara röka.. röka... röka... röka!! Har suttit och läst sånna här "hjälp med att sluta röka"-sidor på internet och även om allt är så logiskt som står där så är det ändå SÅ SVÅRT!! Om jag hade något att göra.. verkligen göra alltså, typ; måla en tavla eller varför inte måla om ett helt rum. Eller inreda klädkammaren, eller vad fan som helst. Något att göra bara jag slapp sitta här framför datorn och tänka på cigg :/ Hade det inte spöregnat ute nu hade jag gått en rask långpromenad igen, då släpper man faktiskt tanken för en stund. Var ut för en stund sen med Shira men hon satt bara och tröck vid husväggen och vägrade gå och kissa så det är väl bara en tidsfråga innan man kliver i en kisspöl någonstans här hemma. Får inte tag på Anders heller så jag vet inte om jag måste ta mig ut i regnrusket snart iaf... Om det inte vore för det att jag verkligen inte vill stoppa i mig något gott så hade jag ställt mig och gjort en kladdkaka.

Ja ett litet klagoinlägg blev det.. trist att läsa, det kan jag förstå.


Så vad kan jag skriva för att ni inte ska känna att detta var helt förjäves? Jo men just det! Ni kan lyssna på en av Emmas nya låtar som hon lagt upp. Den är dock inte inspelad i studio så bättre kvalitet kommer senare.. Men visst är hon helt underbar på att sjunga? Denna låt är till Birgitta.. jag längtar som en tok tills jag får höra låten som hon skrivit till mig :) Hur många har fått en egen låt? Mega stolt är jag även om det inte är stolthet som kommer lysa i mitt ansikte när jag hör den första gången utan mitt ansikte kommer vara blött av alla tårar jag kommer fälla. Jag vet det.. kan inte låta bli att gråta när hon sjunger så himla vackert. Du är bäst gumman!!

Lyssna & njut!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer