tisdag 7 juli 2009

Denna dag har gått fort

kevin lyssnar på "Holly Dolly song" innan det är dags att krypa ner under täcket

Jag förstår inte var tiden tagit vägen idag... Men samtidigt är det skönt att tiden går fort för närmare kommer vi lördag :) Tjatigt? Men konstigt då.. jag ska skaffa min allra första hund någonsin. Har aldrig haft hund i familjen under uppväxten eller nåt sånt. Så JA jag är riktigt förväntansfull och tjatar kanske ut ämnet lite, men det får ni leva med ;)

Har inte hunnit med så mycket idag trots att jag hade mycket planerat. Har dock gjort Kevins mätsticka, tvättat, handlat och gjort världens goaste maträtt; trädgårdsgryta. Så helt slö har man inte varit.

Sammanfattar dagen med lite bilder:
trädgårdsgryta i gjutjärnsgrytan jag fått av min kära svärmor :)

en färdig mätsticka (lite lång men han växer ju fort hehe)


en närbild på mätstickan

och lampan på Kevins rum har kommit på plats

Nu kom Mickan hit, har inte tid att skriva mer...


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer