fredag 31 juli 2009

Yoanna!

Varje morgon efter att sambo + ungar åkt iväg äter jag frukost framför tvn (avskyr att sitta i tystnad) och tittar självklart på Top model, det enda vettiga programmet som går på morgonen vid den tiden. Just nu är de inne på säsong 2, de har redan gått igenom alla säsongerna under sommaren men har börjat om nu igen. Hur som haver.. den absolut snyggaste tjejen som någonstin varit med under en säsong av Top model är Yoanna. Det var en självklarhet att hon vann anser jag.

Men dit jag ville komma ur mitt personliga perspektiv med Yoanna är att hennes frisyr är sååå snygg. Det är något sådant jag tänkt mig. Har ju haft liknande frisyr tidigare och jag vet att jag trivs bra i det. Så om någon vecka ser jag förhoppningsvis ut nåt sånt där i skallen :-P

Idag är det tvättstuga och städa som står på schemat. Trist är det men det måste göras.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer