onsdag 29 juli 2009

Tjillivippen!

Jag hade skrivit ett inlägg, kom åt fel knapp och allt försvann... då tappade jag lusten helt och gick ifrån datorn, men nu är jag här igen och gör ännu ett försök ;)

Husvisning var vi på idag och vi är förälskade!! Men tänker inte säga så mycket mer än så för tillfället.. vi ska titta nästa vecka också, då kan jag berätta mer.

Har suttit och tittat på aktiviteter som vi kan hitta på med ungarna. Har ju inte gjort något speciellt alls nu i sommar så något borde vi väl kunna hitta på. Jag kom fram till att Frösö Zoo skulle vara helt underbart. Visst det är en bit att åka men det skulle vara roligt för oss allihopa tror jag, speciellt kidzen då ;) Men ska prata med min kära sambo först innan jag bestämmer något :-P Järvsö var vi också inne på men i Frösö har de mer än bara djur.. de har en liten nöjespark och en massa andra saker som jag tror skulle vara roligt för barnen. Kevin är inte så jätteintresserad av djuren just nu så det är bra om det finns andra aktiviteter också. Järvsö hinner vi med i framtiden :)

Nu ska jag lägga mig och vila en halvtimme sedan knalla ner och hämta min älskling!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer