tisdag 21 juli 2009

Mums sa Jonna om smörgåstårtorna!




Idag har jag pillat ihop två stycken smörgåstårtor till morgondagen när min kära sambo fyller år. Det tog sin tid.. gör ju inte så ofta så hade glömt bort att det var så mycket att göra. Men nu är de iaf klara. Familjen kommer hem nu så de ska äta middag och själv ska jag duscha och göra mig i ordning för vi ska nämligen iväg till Birsta. Måste köpa present till min älskling och så ska jag även kolla efter en canvasduk i cirka storlek 90x70, ska måla en tavla hade jag tänkt ;) Men men.. helt slut är jag nu iaf.. vill helst bara sova.. men inte än på ett par timmar.

Kevin vaknade tidigt idag igen, typ kl.5 så efter det fick man inte sova något.. är som sagt trött idag.

Men nu måste jag göra mig i ordning.
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer