söndag 26 juli 2009

I drömmarnas land

säg ett nummer...

..välj en färg
Vi är precis hemkomna från en promenad, riktigt skönt ute nu :) Man får verkligen försöka njuta av varje solstråle för snart är sommaren slut.

Vi går lite i drömmarnas land... har hittat ett hus som vi sååå gärna skulle vilja flytta till. Allt är så perfekt, allt från läge till möjligheter. Det skulle vara helt underbart för barnen att få växa upp så och ett perfekt hem för oss nu och i framtiden. Nära civilisationen men ändå avsides, bättre kan man inte ha det. Men beslutet ligger inte på oss för vi vill, sååå mycket! Men är det meningen så blir det annars var det väl inte rätt. Men drömma får man, det kan ingen hindra en från :) (som tur är).

Åh vad härligt det ska bli med vardag imorgon, jag hoppas jag får mycket gjort, det är iaf tanken. När ramen är klar och vi fått upp den på väggen ska jag börja med klädkamrarna inne i sovrummet vårat. Först den närmast bortre väggen, där ska det bli hyllor, en massa hyllor så jag får plats med handdukar och sängkläder osv. I den andra ska det bli mest plats att hänga kläder. Åh vad det är roligt att pyssla och fixa, älskar det!

Har varit till Birsta med svärmor och Johnny idag och köpt färg :) Så slapp Anders skjutsa mig och det var han glad för kan jag lova, hehe.

Nu ska jag spela sänka skepp med min underbara sambo.

(gäller endast Anders, hihi)
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer