torsdag 16 juli 2009

Jonna och realismen

Jag är en drömmare. Har alltid varit och kommer alltid att vara (tror jag iaf). Jag drömmer om min framtid, jag drömmer om mitt liv. Har börjat insett att jag behöver följa ett motto som jag verkligen tycker om, nämligen; "Don't dream your life, live your dreams".
Saken är den att jag har många drömmar.. den ena mer orealistisk än den andra. Jag behöver sätta mig ner och fundera: vilken av mina drömmar kan jag förverkliga om jag ger mig fan på det? Vilken är värd att satsa på?
Jag kan inte slänga mig ut i det okända hur som helst, jag har faktiskt ett barn att tänka på i första hand. Prio ett är att han klarar sig.

Det finns saker att fundera på nu.. vilket jag ska göra samtidigt som jag går ut på en promenad med min lilla tös :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer