måndag 6 juli 2009

Precis kommit hem...

.. det blev två timmar extra på jobbet idag eftersom det skulle städas och fixas. Det var bara jag, Jonas, Henrik och Christian som var där men det är ju bättre än inget. Killarna/gubbarna skulle väl köra på halva natten men eftersom Anders skulle hämta mig kunde jag inte köra längre än till 21. Hann iaf fixa lite innan jag åkte.
Det har varit helt sjukt mycket människor på jobbet idag... 3900 kunder på en dag. Det är mycket på våran lilla butik. Men det är samtidigt kul när det är mycket folk för man har alltid något och göra, sen hinner man aldrig stanna upp och känna efter om man är trött utan det är bara att köra på.

Idag blev jag dock väldigt irriterad på några av mina arbetskamrater. Jag kan ta kritik så länge som den är befogad.. men när jag får negativ kritik för något som någon annan ställt till med så anser jag att jag har rätt att säga ifrån, speciellt när jag försökt göra något åt problemet innan det blev ett problem. Aja, ska ta upp detta med chefen sedan när allt lugnat ner sig lite. Jag är inte den som "skvallrar" men den här personen har mig som hackkyckling och det tänker jag inte stå och ta!!

Nu längtar jag bara ner i sängen och till min sambos varma famn :) Men vi ska väl inte lägga oss riktigt än.. klockan är väldigt mycket men jag har inte ätit någon middag så något måste jag stoppa i magen innan jag lägger mig.

Imorgon blir det sovmorgon, sedan tvätta och förbereda för resan på lördag. Mycket att hinna med..

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer