lördag 18 juli 2009

Lugnet börjar infinna sig

mikaela & sienna


Jag gör upp planer för dagarna... men ångrar mig sedan fem minuter innan. Jag ska inte stressa, jag ska ta det lugnt. Idag hade jag tänkt baka bullar till Anders födelsedag nästa vecka men jag känner att jag inte har någon lust att stå inne och svettas av värmen från ugnen utan hellre bara slöa och vara ute i solen.
Vi ska nog åka iväg och spela minigolf sen, känns som en bra sysselsättning idag :) Dessutom så bakade jag faktiskt en sockerkaka igår, det får räcka för tillfället.

Igår kväll var Mikaela och Andreas över. Vi spelade kubb, snackade skit och tog en omgång "med andra ord". Jag och Mikaela regerade i båda spelen ;)

Imorgon ska vi äntligen åka och hämta Kevin! Som jag längtar.. vill bara kramas med min lilla älskling. Pratade med Christer i telefon imorse, hörde Kevin i bakgrunden, skitförbannad var han. Han saknar ju mamma så klart, sa jag till Christer. Det gör såå ont i mitt mammahjärta :(

På tisdag ska det göras smörgåstårta. Det är riktigt roligt det. Sedan måste jag komma på något att ge min kära sambo i present också... gulp!

Nu ska jag nog ta ur Shira en stund på gården så hon får springa av sig lite.





jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer