onsdag 15 juli 2009

Word


Här ser ni första tavlan. Blev inte riiiiktigt som jag hade tänkt mig, men som sagt; slumpen ;) Är dock nöjd. Har bara inte bestämt mig för var den ska få hänga ännu, eller om den ens ska få hänga. Ska göra en till är det tänkt så får se då hur det blir, när de är två av dem.

Har precis suttit i telefon med; försäkringskassan, CSN, vuxenutbildningen osv... det var motigt från alla håll och kanter. Inget som löste sig direkt vilket är lite irriterande. Men nu har jag ringt och allt ligger i deras händer för tillfället. Jag har gjort vad jag kan just nu.

Nu ska jag gå ut med skruttan en stund igen, Anders kommer väl hem om någon timme då tänkte jag att vi skulle försöka få lite mat i magen innan jag ska till vårdcentralen.


Flyttade om lite på hyllor och så inne i vardagsrummet. Detta blev dock inte så grett (tillägnat dig Marielle, jämtlands-tösen) eftersom glappet mellan "HOME" och den övre hyllan blev för stort. Men det ska göras om där inne när det finns tid och pengar (lääängtar). Hade jag haft råd hade jag köpt mig en TOP HAT, en vit sådan. Såååå fin! Sen finns det mååånga andra saker jag också vill ha så klart, men en sak i taget.

Jag är så glad att jag har Anders. Utan honom skulle livet kännas tungt och motigt. Men han finns där och tar emot mig om jag faller :) Älskar min norrlänning.

Nu promenad...

jonna

1 kommentar:

Kommentarer