söndag 5 juli 2009

Älska bärbart!

Åh vad jag älskar min Sony Vaio :) Sitter just nu ute på balkongen och njuter av de svala vindarna och den vackra naturen. Kan knappt bli bättre än så här.

Dagen på jobbet har gått bra, timmarna bokstavligen flyger förbi. Synd bara att det alltid ska finnas kärringar på varje arbetsplats :/ men men, det är bara att bita ihop.

Imorgon jobbar jag 10-19.10, mindre roligt pass eftersom jag knappt hinner se min lilla plutt på hela dagen :( eller någon annan ur familjen för den delen. Jobbar samma pass på onsdag och fredag även. Men sedan är jag ledig i två dagar!! längtar

Alldeles strax ska jag och Anders krypa upp på soffan och glo på film :) Mysigt! Man uppskattar verkligen de där små stunderna man får med varandra, efter att man fått barn. Barn är det absolut finaste man kan få, inget slår den känslan kan jag lova. De kräver mycket energi, tid och ork av en som förälder men det är bara positivt i längden. Man växer enormt efter att man fått barn och man ser på världen med helt nya ögon. Kevin är det absolut bästa som någonsin hänt mig och det kan ingen ta ifrån mig :)
och på tal om Kevin.. hehe.. sen han lärde sig cykla på trehjulingen tjatar om att få cykla. "mamma, ut och cykla" "mamma, ut och cykla" "UT OCH CYKLA" :) Gullunge.

Nu ser jag att Anders är på väg upp så här har jag inte tid att sitta längre.

Go'kväll

jonna

1 kommentar:

  1. Älskar min Vaio jag med :) Är sjukt nöjd med den :)

    Har du den vita?
    Kram Marre

    SvaraRadera

Kommentarer