torsdag 23 juli 2009

KLUMPEN!!

Åh vad jag är klumpig.. sååå klumpig!
Hade fått en kommentar från Marielle i förra inlägget och så hade jag svarat på den men såg att det stog ". . . . . . . . ." sa ... ! Alltså det stod inte mitt namn utan bara en massa punkter så jag skulle ta bort den och ändra men så tog jag ju bort Marielles kommentar. Förlåt gumman. Men jag får passa på att skriva TACK i det här inlägget istället. Du gjorde mig jätteglad med din kommentar :)
(Marielle hade skrivit: "Du inspirerar mig och gör mig glad =)Kram!!")

Som tack för den kommentaren lägger jag upp bilder på tavlan som precis kommit på plats i köket. Ärligt nu.. vad tycker ni? Ska den hänga där?


Jag är jättetrött idag men har bestämt mig för att köra på hårt idag också och istället spendera morgondagen med att sova, vila och slöa. Jag behöver en sådan dag nu känner jag, det har varit stressigt de senaste dagarna.

Idag fick Kevin ett paket från sin mormor med två jättefina tröjor :) Det tackar vi för! Han kommer bli så fin i dem.

Sedan fick jag även mina två sjalar som jag köpt via Tradera. Lite stela var de men man kanske kan tvätta dem någon gång så blir de förhoppningsvis lite mjukare.

Jag måste springa ner i tvättstugan nu... bläää!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer