fredag 8 augusti 2008

080808

I överlag en mycket bra och produktiv dag. Har hunnit med väldigt mycket om jag tänker efter..
1. varit till optikern 2.hälsat på natha på åhléns 3. varit och handlat i östhammar 4. storstädat badrummet 5.plockat undan allt i hallen (det var inte lite grejer kan jag lova) 6. hängt undan/vikt kläderna efter tvättstugan igår 7. lekt med kevin 8. skrivit 3 blogginlägg
Som sagt, en väldigt produktiv dag men nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Imorgon väntar jobbet och jag har inte många timmars sömn bakom mig efter natten till idag så nu gäller det att krypa ner under täcket så man orkar med morgondagen. Inte bara jobb, det blir ju som sagt pokerturnering hos Markus direkt efter jobbet och bara det är jobbigt :P men kul så klart. Sen lär man väl knappast komma i säng innan 12 imorgon heller och så jobba på söndag. Kommer nog vara väldigt trött på söndag men det får jag ta då.

Nu ska jag sova, men först lite sex and the city, kan bara inte låta bli ;)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer