lördag 30 augusti 2008

En snabbis

Ett kort inlägg innan jag ska krypa ner under täcket.
Mamma har precis gått hem efter att vi haft en myskväll med ostbricka och annat gott. Väldigt trevligt har vi haft de :-)

Jag har kommit fram till att jag trivs bra som singel just nu. Känner mig inte i behov av ett seriöst förhållande, kanske med en viss person men det är ändå uteslutet så då kan jag lika gärna vara utan. Ska köra singel ett tag och se vad som händer med livet. När man minst anar det så dyker det säkert upp en karl värd att satsa på (man kan ju hoppas iaf).

Kom på en knäpp sak idag. Jag har vänner på facebook som jag inte ens skulle stanna och prata med om jag mötte dem på stan. Är inte det lite mysko? Iofs, en av dessa (det är högst 3 st jag talar om) är ett gammalt o.n.s som jag inte pratat med sen dess (vilket är 2½ år sedan) men ändå är vi vänner på facebook. Konstigt som sagt...

Nu ska jag krypa ner under täcket. Hoppas på att min plutt mår bättre imorgon så vi kan gå med och gratta Nenne som fyller år (på måndag).

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer