onsdag 6 augusti 2008

Hur vet man?

Hur vet man när det är dax att börja om från början. Ha en ny start? Våga satsa igen? Jag är ärligt talat livrädd för när det är dax att göra det.. hur ska jag veta om det är rätt tid, rätt person, rätt för mig? Jag vet bara att jag inte är redo än. Jag måste få kontroll över mitt egna liv först, komma på fötter ordentligt, se till att Kevin har det bra innan jag kan satsa igen, våga göra nya val i livet. Jag är livrädd!

Morgondagen kommer bli konstigt, det vet jag och alla andra. Samtidigt som jag ser fram emot en kväll med roligt folk vet jag inte riktigt hur jag ska hantera situationen. Mysko, right? Lite "Sex and the city" stil på detta ärligt talat. Var är min Samantha, Miranda och Charlotte när jag behöver prata med dem om detta?! Alias; Maria, Emelie, Nathalie, Emma, Sophie och alla de andra.. Tjejer I NEED YOU ALL! Även mina kära killkompisar får gärna rycka in.

I helgen är det iaf arbete som gäller och det ser jag fram emot, det behöver jag just nu. Skingra tankarna från vardagslivet och koncentrera sig på något annat. Men nu ska jag gå och smörja in benen med min älskade, men dyra, nivea lotion. Eller först ska jag ta 30 minuter på crosstrainern. Sedan ska jag krypa ner under täcket. Imorgon är det städa och tvätta som står på schemat fram till klockan 15.

/jonna

1 kommentar:

  1. Åh har du en egen crosstrainer? *avis* Jag är så sugen på att skaffa ett löpband och kunna springa/gå hemma när ingen kan se mig *ler*

    SvaraRadera

Kommentarer